Overslaan naar inhoud

Enquete klachten Vadain

Inventarisatie klachten

Update 28-05-2025:

Beste Retail Partner,

In maart hebben velen van jullie in onze enquête feedback gegeven op de kwaliteit, levertijden en service van Vadain. Vadain heeft jullie openheid en opbouwende kritiek zeer gewaardeerd. Zij pakken hierop achter de schermen hard door. Er is een projectgroep opgericht die intern, en op basis van interviews met verschillende ondernemers, de best uitvoerbare en gewenste verbeteringen uitwerkt. Zodra wij hier meer over kunnen berichten komen we hierop in de nieuwsbrief terug.


24-04-2024:

Vanuit de regio avonden kwamen verschillende opmerkingen over de samenwerking met Vadain.

Graag gaan wij hierover het gesprek aan met Vadain, maar dat kan niet zonder jullie concrete informatie over klachten. Die ontvang ik nu maar zeer zelden.

Daarom het dringende verzoek aan iedereen om bijgaande korte enquete in te vullen.  

Zet vanaf nu graag bij communicatie over vervelende / langlopende klachten bij Vadain emilie@homemadeby.nl in de cc. Dan ben ik op de hoogte, en kan ik over vaker voorkomende issues het gesprek met Vadain aangaan. 

Veel dank, zo maken we onze kwaliteit en samenwerking met Vadain samen beter!

Labels
Archiveren
Meubels: nieuwe kleuren voor eetkamerstoelen Facet, Edge & Pillar.